Известие

Collapse
No announcement yet.

Разсъждения относно Алфа МиТо.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Първоначално публикувано от HACCP Покажи съобщение
    Има и такова МиТо 1.3 jtd-m
    http://www.alfaromeo.com/com/#/model...esel/jtdm-85hp
    Комбиниран разход 3,5
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • #77
      Страхотна градска количка.

      Comment


      • #78
        Дизела наистина дава много приличен разход. Извънградското особенно на магистрала със 6 степенната кутия е многжо икономично. Но е малко тромавичко и доста се позамисля като му дадеш газ докато тръгне.
        Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
        sprint tropheo
        155/1.8
        156/2.0 Selespeed

        Comment


        • #79
          Е да му бяха сложили поне 95 коньовата версия,която се монтира във Фиат 500,карал съм такъв,направо не си иска гумите
          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

          Comment


          • #80
            Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
            Е да му бяха сложили поне 95 коньовата версия,която се монтира във Фиат 500,карал съм такъв,направо не си иска гумите
            ....щом не сака галоши карай по жанти по трамвайните релси.
            Не бих отказал един Митьо ТСТ.
            Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
            Citroen C2 1,6 Sensodrive

            Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
            Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
            Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

            ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

            Comment


            • #81
              Равносметката:
              MiTo (1.6 jtd-m/120 hp) - 6.4/100 в София;
              Giulietta (1.4 MultiAir/170 hp) - 8.4/100 в София.
              Разкика от 2 литра в полза на MiTo, но Giulietta е много по забавна
              Избери Твоят ... SOUND
              https://soundcloud.com/maserati_hq

              Comment


              • #82
                Аз ти разправям че дизеловото МиТо е скучно и тромаво ама ти не та не
                Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                sprint tropheo
                155/1.8
                156/2.0 Selespeed

                Comment


                • #83
                  "Аз ти разправям че дизеловото МиТо е скучно и тромаво ама ти не та не"
                  Хахах, не съм се противил че е мудно, но като му се раздава пълна газ на Dynamic живва. А че бензиновото турбо е по забавно СПОР НЯМА
                  Избери Твоят ... SOUND
                  https://soundcloud.com/maserati_hq

                  Comment


                  • #84
                    Два литра разлика, обаче бензина е 50 коня от горе и купето е по-тежко. Няма сила, която да ме накара да избера нафтата в този случай.

                    Comment


                    • #85
                      Първоначално публикувано от HACCP Покажи съобщение
                      "Аз ти разправям че дизеловото МиТо е скучно и тромаво ама ти не та не"
                      Хахах, не съм се противил че е мудно, но като му се раздава пълна газ на Dynamic живва. А че бензиновото турбо е по забавно СПОР НЯМА
                      При дизела разликата в поведението при режимите "динамик" и "нормал" е доста осезаема
                      Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                      sprint tropheo
                      155/1.8
                      156/2.0 Selespeed

                      Comment


                      • #86
                        Айде ако има мераклии

                        http://usato.infomotori.com/annuncio...540/treviso/1/
                        sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                        Comment


                        • #87
                          Мераклии да сипят едни пари ли? това ако тръгнеш да го възстановяваш на тази цена ще ти излезе по скъпо отколкото да си купиш читаво.
                          Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                          sprint tropheo
                          155/1.8
                          156/2.0 Selespeed

                          Comment


                          • #88
                            Мнения за този екземпляр ?
                            http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=5zqchp
                            Alfa Romeo 159 TI, 2.4 JtdM Q4
                            ex Alfa Romeo 156 1.9 jtd 16v m-jet. 2005 FL

                            YAMAHA YZF R1 150 hp. 2003

                            Comment


                            • #89
                              Колегата fiore има такава. На снимки изглежда чудесно. Записано е в обявата че е закупена от БГ, ако вземеш номер на шаси мога да съдействам за историята на колата и потдръжката й в ММ. Цената и е добра а и продавача е склонен на коментар.
                              Избери Твоят ... SOUND
                              https://soundcloud.com/maserati_hq

                              Comment


                              • #90
                                дву-дневен тест на

                                Alfa Romeo MiTo 2014 1.4 MA TCT 135hp.
                                Привет на всички!
                                Имах щастието да покарам горепосочения автомобил. Моят беше в сервиза за поставяне на теглич и инсталиране на подгревна система на мотора и купето.

                                Впечатленията, които успя да ми направи МиТо реално не бяха много. Като цяло е един посредствен автомобил за фенове.
                                Окачването е добро, упавлението също. Звукоизолацията е много добра за този клас. Седалките са удобни за дълъг път. Отпред е широко. Инструментите са четливи и добре осветени, но изостават от конкуренцията доста. Дори едно Клио има по-съвременно табло. Отвън изглежда пипната колицата. Двигателя е изключително гъвкав на това купе, а ТСТ-то работи малко по-"дървено" на по- лекото МиТо сравнено с Жулиета. предполагам, че ръчните скорости ще са по-интуитивни и естествени за автомобилчето.

                                Разочарованията са повече поне за мен.
                                Материалите са доста "пластмасови" за цената си. Управлението на климатика е меко казано грозно, което е недопустимо за италиянците според мен. Липсва ефекта "УАУ" като влезе човек вътре. Разхода на гориво си е почти като на Жулиета- висок.
                                Не ми харесаха изобщо плата на седалките, въпреки че автомобила бе с най-високия клас обурудване. Някак си евтинееха, поне за мен.

                                Дизел или газ ще бъде по-разумната покупка за таз кола. Фиат от където и да го погледнеш, само формата е от Алфа Ромео.
                                Ако се абстрахира човек от цената в сравнение със братчетата си, колата е различна и не лоша.
                                Alfa Romeo 156 SW 2002 1.9JTD 115hp
                                Alfa Romeo Giulietta 2014 1.4MA 170hp TCT Exclusive

                                Comment

                                Working...
                                X